Alumnat de l’escola participa a la VI Trobada de Guitarres de la Catalunya Central a Taradell

Aquest passat diumenge dia  26 de març es va celebrar la VI Trobada de Guitarres de la Catalunya Central a Taradell on hi van participar alguns dels nostres alumnes de guitarra de l’Escola de Música Municipal Francesc Vila.

En aquesta ocasió van ser 15 les escoles de música de la Catalunya central que van participar a la trobada, que es va desenvolupar amb una matinal plena d’assajos en els quals es va posar en comú la feina feta i  que incloïa tambél’estrena d’una cançó on els alumnes també hi participaven cantant. que va culminar amb un concert on tant el grup de petits com el de grans van poder oferir les peces treballades.

La trobada, que es va fer al Centre Cultural Costa i Font de Taradell, va cloure amb un concert obert als familiars i al públic en general, amb una molt bona valoració per tots els assistents.