AMPA i Consell Escolar

Associa’t a l’AMPA!

L’Associació de mares i pares (AMPA) de l’Escola Municipal de Música de Sant Vicenç de Castellet és una entitat sense afany de lucre que agrupa els pares i mares de l’escola.

L’objectiu fonamental és contribuir a la millora en la qualitat de l’ensenyament que reben els nostres fills i filles, basant-nos en la col·laboració entre pares i mares, mestres i direcció de l’escola.

Des de l’AMPA organitzem diverses activitats al llarg del curs, algunes d’elles programades amb l’equip directiu de l’escola a l’inici de curs i d’altres que poden sorgir durant el curs segons les necessitats educatives:

BANC D’INSTRUMENTS

Una de les nostres activitats fonamentals se centra en gestionar el nostre Banc d’Instruments, enfocat principalment als alumnes dels primers cursos d’instrument. Aquest banc permet als alumnes l’accés al lloguer de l’instrument per preus simbòlics i així iniciar-se en el mateix evitant la inversió inicial que la compra suposaria per les famílies.

La gestió del banc d’instruments engloba la compra dels instruments, així com la gestió del seu manteniment i la seva reparació en cas necessari.

Els instruments que podeu llogar són els següents: violins i violoncels de diferents mides (1/4, 2/4, 3/4), flautes travesseres d’embocadura corbada i convencional, saxòfons soprans.*

També disposem d’un piano vertical i d’una bateria, de manera que els alumnes d’aquests instruments puguin estudiar a l’escola si encara no disposen de l’instrument a casa o si tenen hores lliures a l’escola i les volen aprofitar.*

*Per a fer ús del lloguer d’instruments o dels instruments d’estudi cal que la família sigui sòcia de l’AMPA.

PARTICIPACIÓ EN CONCERTS I ACTIVITATS

L’AMPA participa i col·labora en els concerts i activitats organitzats per l’Escola municipal de música de Sant Vicenç de Castellet, com per exemple organitzant els següents actes:

• Xocolatada popular del Concert de Nadales

• Berenar-sopar del concert de final de curs – Combocata

• Berenar del concert de professors i alumnes

• Tió de Nadal per als alumnes de Sensibilització

• Berenar de final de curs per als alumnes de Sensibilització

ALTRES ACTIVITATS

A més, l’AMPA col·labora amb l’escola segons les necessitats i peticions de l’equip de mestres, ja sigui amb suport econòmic, organitzatiu o amb la compra de material pedagògic divers que s’utilitza a totes les aules de sensibilització i a les aules de llenguatge, de manera que tot l’alumnat en pugui gaudir.

Per a fer-vos socis, només demanem una quota anual simbòlica.

Si voleu col·laborar amb nosaltres o senzillament fer-nos arribar una petició o qualsevol observació podeu contactar amb nosaltres a través del correu:

ampa.musica.santvi@gmail.com