Multimèdia

Escola de Música - Vídeos

Concert coral i Orff de Santa Cecília 2023

Benvolgudes famílies, un cop més arriba la festivitat de Santa Cecília, patrona dels músics, i és per això que amb els alumnes de llenguatge elemental hem preparat un petit concert en format vídeo.
Aquí hi teniu una petita mostra del treball coral i també del treball amb instrumentació Orff, que els vostres fills i filles fan dins les classes de llenguatge.
Visca la música i que comenci el concert!

Marcel Contaire - Final de curs 2023

Aquí teniu el vídeo del final de curs del 2023, a l’obra Marcel Contaire de Manel Justícia i amb la  composició de Miquel Coll, amb una adaptació del text de la Sara Sanz. Aquí teniu l’obra interpretada per la nostra coral i els nostres instrumentistes. Que en gaudiu!

Concert coral i Orff de Santa Cecília 2022

Per fi tornem a gaudir d’una diada de Santa Cecília, patrona de la música, sense restriccions i la volem celebrar amb vosaltres!

Aquest cop, hem treballat amb grups paral·lels del mateix cicle per poder aprofundir més en el treball coral i Orff, de manera que podem comptar amb un gruix de veus més gran, que fan més agraït aquest treball.

Esperem que gaudiu del concert! Que comenci!

Feu clic a la següent finestra:

Presentació Any Vila 2022

Concert coral de Santa Cecília 2021

Aquest novembre hem estat treballant repertori coral per poder oferir-vos un concert de cors que serà en format vídeo.

Veureu que la formació no és una única gran coral (no tenim la possibilitat d’ajuntar grups dins el centre)  sinó que veureu cada grup classe treballant amb els companys. Ens ho hem passat molt bé tot assajant i gravant aquests vídeos, ha estat un treball molt intens i l’alumnat n’ha gaudit molt!

Esprem de tot cor que us agradin!!

Audicions de l'Escola de Música

Com a cada final de quadrimestre, l’alumnat de l’Escola Municipal de Música ens ofereix una mostra del treball realitzat, ja sigui individualment o en grup. En la situació actual de pandèmia no us podem oferir un concert en directe, però l’alumnat segueix treballant perquè la música no s’aturi.

Aquesta vegada anirem publicant 7 audicions al llarg de tres dies, de manera que pugueu visualitzar totes les que vulgueu. Cada audició conté actuacions individuals i també grups.

Esperem que en gaudiu!

Nadala 2020

L’Escola de Música Municipal us desitja un Bon Nadal i un 2021 ple de Salut i Música!

Alumnat i professorat us hem preparat aquesta nadala amb molta il·lusió.

Sant Vicenç de Castellet,  Nadal 2020

Concert de Santa Cecília 2020

Us presentem el tradicional concert de Santa Cecília, enguany en format virtual, així que ens podreu seguir des d’allà on sigueu.

Aquí els teniu, els hem preparat amb molta il·lusió. Esperem que us agradin!

Visca la música, és Santa Cecília!

Audicions de Juny 2020

Ja tenim aquí les audicions de final de curs de l’Escola Municipal de Música!

Moltes felicitats a totes i tots per la feina ben feta.

Que en gaudiu!

Audició de piano (profs. Joan Miranda i Jos Racero)

Audició de violí, violoncel i guitarra (profs. Carme Tobias, Myriam Díez, Marc Rodríguez, Àlex Molas i Mar Robles)

Audició de vent i piano (prof. Vitalik Bagriy)

Audició de cant i combo (profs. Elisabet Soler i Joan Miranda)

Audició baix i bateria (profs. Nasi Llovet i Joan Miranda)

Concert de Sant Jordi 2020

Confinats i des de casa, l’alumnat de l’escola de música ens ha fet aquests regals!

Els infants de sensibilització han cantat la cançó “Sant Jordi arriba” i els alumnes d’instrument han tocat peces amb el seu instrument.

Aquí en teniu dues llistes de reproducció.

Bona diada a tothom i moltes gràcies a tots i totes!

Llista 1: Sensibilització: Sant Jordi

Llista 2: Concert de Sant Jordi, alumnat d’instrument