Alumnat de la nostra escola ha gravat les veus per al CD per a la cantata infantil “Marcel Contaire”

El passat dissabte 11 de març, 17 alumnes de l’EMM de Sant Vicenç de Castellet van assistir a l’estudi de gravació del Miquel Coll, per tal de gravar les veus de la cantata “Marcel Contaire”, la cantata del Cantaxics d’enguany, que serà un dels concerts per a commemorar el 20è aniversari de l’Associació catalana d’escoles de música (ACEM).

El Cantaxics és una cantata per a nens i nenes que es crea des de zero cada any, fent un conte nou i músiques noves cada any. La iniciativa ha estat vinculada a la zona 6 de l’ACEM, de les comarques centrals, però enguany la cantata serà interpretada a final de curs per alumnat de tot Catalunya.

L’alumnat de la nostra escola, molt il·lusionat, va arribar a l’estudi del compositor, situat al municipi, acompanyats i dirigits de professorat de l’escola de música. Van poder viure l’experiència de preparar un repertori durant alguns mesos amb l’objectiu de ser gravat i finalment gravar en un estudi professional.

En Miquel Coll, compositor d’aquesta cantata, ja ha fet la mescla i la podeu escoltar a Spotify! Teniu l’enllaç al final de la pàgina.

Aquí podeu reviure alguns dels moments de la gravació a través d’aquestes fotografies: