Us desitgem bones festes i un bon 2023 amb la cantada de Nadales al carrer

S’acosta el Nadal i amb ell totes les tradicions. També a l’escola hem volgut continuar aquesta tradició de cantar nadales al carrer amb la quitxalla, i aquest curs, com a novetat hem tingut la participació d’alguns grups instrumentals.

Així, per començar hem pogut escoltar el concert coral dels més petits, de sensibilització, decorats amb llumets de nadal. Després el grup de violins ens ha ofert una selecció de nadales del món i el grup instrumental de vent i percussió s’ha estrenat precisament avui amb una formació que inclou melòdiques, saxos i percussió. Per últim hem pogut sentir el concert de tot l’alumnat de coral.

L’AMPA també ens ha ofert la popular xocolatada, que ens ha acabat d’endolcir el dia.

Bones festes a tothom!