Recuperem els espectacles presencials – CANTAXICS – El somriure de la princesa

Aquest 2021, a causa de la pandèmia, l’ ACEM  (associació catalana d’escoles de música no ha pogut portar als grans escenaris el Cantaxics “El somriure de la princesa” en la que hi participa l’Escola de Música Municipal.

En edicions anteriors a la crisi de la covid-19 el cantaxics havia aplegat fins a un miler d’alumnes de diferents escoles, i òbviament aquest format no és possible en aquest moment.

Així i tot, amb un esforç conjunt, ACEM i escoles associades ens hem adaptat i hem preparat un videoclip per tal que cada escola el pogués adaptar al seu municipi. I així va ser com el dia 13 de juny vam poder fer la Cantata en la que hi participaven els alumnes dels grups de P4, P5, 1r, 2n, 3r i 4t de llenguatge

El format del teatre i de la música es va projectar en
un vídeo que va realitzar  l’ACEM, mentre
que els alumnes de l’escola
cantaven des de l’escenari, amb mascareta i distància entre alumne i
alumne.

La Cantata es va fer a la sala Cal Soler seguint totes les mesures de seguretat pertinents de distanciament i ventilació i tam´bé es van fer dues sessions per poder reduir l’aforament.

Famílies, alumnes i professors vam gaudir al 100% de l’experiència i del retorn als escenaris.