Presentació de l’Any Vila

Ens plau fer-vos extensiva aquesta presentació de l’Any Francesc Vila, el músic i pedagog, fundador i primer director de l’Escola de Música Municipal de Sant Vicenç, i una persona molt estimada per la seva humanitat.

Esperem que tinguem un any ple d’actes homenatjant la seva figura!

Presentació del centenari d’en Francesc Vila i Gimferrer, que va tenir lloc el passat 19 de febrer a Sant Vicenç de Castellet.

En mestre Vila fou un músic, compositor i pedagog de Castellbell i el Vilar, que va tenir una gran influència en moltes agrupacions musicals de la comarca. A continuació podeu seleccionar els apartats:

00:00 Introducció biografia (Jordi Palma, Regidor de cultura de Sant Vicenç)

06:38 Logotip any Vila i presentació dels actes (Marc Rodríguez Ballarà, tècnic de cultura)

12:37 Actuació coral infantil Nou Horitzó (Marc Rodríguez Ballarà, director)

17:30 Àmbit pedagògic (Elisabet Soler, Directora de l’escola de música de Sant Vicenç)

28:08 Àmbit coral (Montserrat Cadevall, Presidenta de la Federació d’entitats corals de Catalunya, FCEC)

32:00 Biografia. Maria Alba Vila, filla d’en Francesc Vila.

42:42 Ajuntaments col·laboradors. Ariadna Delgado (Alcaldessa de Sant Vicenç) i Montserrat Badia (Alcaldessa de Castellbell i el Vilar)

52:42 Actuació de la Coral Talamanca (Pere Díaz, director i Montserrat Casas, piano)