Cantada de Nadales 2021

Enguany tornem a celebrar la cantada de Nadales a la plaça de l’Ajuntament de Sant Vicenç, omplint altre cop les places de música i companyia.

Això ha estat especialment emotiu després d’un any de pausa necessària, on la música no ha parat, encara que no hagi pogut ser presencial.

Així doncs, hem fet la Cantada de Nadales en tres passis, per tal de poder espaiar el públic, condició necessària donada la forta onada de covid d’aquests moments.

Com totes les edicions presencials, l’AMPA de l’escola ens ha ofert coca i xocolata, i les Regidories d’educació i de cultura han volgut fer arribar aquest concert a tothom qui ho volgués a través d’un directe de youtube.

Així doncs, amb aquesta cantada nadalenca, mestres, alumnes i famílies i tota la comunitat de l’Escola de Música Municipal volem desitjar a tothom un any 2022 ple de Salut!