Participació rècord de 600 alumnes a la trobada interescolar de la cantata de Sant Jordi de Francesc Vila

Des de l’Escola de música vam voler compartir la música i la pedagogia del mestre Vila a totes les escoles del Bages Sud que així ho volguessin, així que vam convidar a uns 600 alumnes a cantar amb nosaltres la cantata de Sant Jordi i alguns dels cànons més emblemàtics.

Amb la participació grup de teatre infantil de la Societat Coral l’Estrella, l’Escola de Música Municipal de Sant Vicenç va interpretar la Cantata de Sant Jordi, amb el cor pilot de l’escola de música, el combo de professors de l’escola i el cor d’alumnes de primària.

Una experiència, sens dubte, memorable per a tots els participants!

Aquí teniu el reportatge del canal taronja, feu CLIC SOBRE LA IMATGE per a visualitzar-lo!!

I l’enllaç a l’instagram: