Ja tenim aquí les audicions de música juny 2020 !

Com cada any, l’Escola Municipal de Música de SVC ha dut a terme les audicions musicals de final de curs, en les quals els alumnes de tots els nivells i edats ofereixen una mostra musical del que han treballat al llarg del quadrimestre, de manera individual o de manera grupal que vindrien a ser els combos, les orquestres, les petites i grans formacions musicals.

Una audició de final de curs és una oportunitat de retrobar-nos tots junts: alumnes, pares, professors i desitjar-nos un bon estiu amb els concerts i somriures que fins ara hem pogut fer de manera viva, natural, presencial, però aquesta vegada ens ha tocat fer-ho telemàticament.

Tots plegats hem treballat molt i en condicions poc habituals – des de casa i sovint sense les mateixes condicions que a l’escola- per poder oferir una audició d’Estiu 2020 de la millor qualitat possible. Els alumnes han hagut d’aprendre, a part de tocar el seu propi instrument, com fer servir un micròfon, com muntar el seu petit estudi casolà, com gravar un vídeo mentre cantes o toques i després editar-ho.

Tots hem hagut d’aprendre moltes coses per adaptar-nos a la nova realitat i treure el millor de nosaltres perquè l’espectador que estigui veient aquesta audició en línia pugui sentir l’amor i il·lusió que hem volgut plasmar en aquests vídeos.

Us desitgem gaudir molt del visionament de l’audició i esperem que la gaudiu igual, o més, que hem gaudit fent-la.

Volem donar les gràcies als gairebé 100 alumnes que ens heu enviat el vostre vídeo d’audició però també a tots els que heu decidit no fer-ho. Aquesta audició és per a tots vosaltres!

Us desitgem un molt bon estiu, molts somriures i que la música sempre formi part del vostre dia a dia.

Bon estiu!!!!

Equip de professors d’EMM de SVC.

————————————————————————————————————-

Audició de piano (profs. Joan Miranda i Jos Racero)

Audició de violí, violoncel i guitarra (profs. Carme Tobias, Myriam Díez, Marc Rodríguez, Àlex Molas i Mar Robles)

Audició de vent i piano (prof. Vitalik Bagriy)