Èxit del concert pedagògic “L’habitació de les joguines” amb Marina Rodríguez Brià

Aquest  diumenge dia 2 de febrer de 2020 l’Escola Municipal de Música va donar el tret de sortida a la celebració del seu 30è aniversari amb un concert pedagògic “L’habitació de les joguines” càrrec de la pianista santvicentina Marina Rodríguez Brià.

L’Auditori va estar ple de gom a gom en una sessió familiar on petits i adults van poder gaudir d’un repertori que Txaikovski i Mozart van escriure perquè l’escoltessin nens i nenes.

A partir de les joguines d’època i dels instruments que hi havia a l’escenari, la pianista va crear un espectacle en el qual la música del piano va ser la gran protagonista.

També vàrem poder escoltar l’espineta, el predecessor del piano que, amb la seva sonoritat ens va transportar a l’època de Mozart.

La pianista va saber captar l’atenció del públic amb les històries que explicava abans d’interpretar cada obra i grans i petits van poder gaudir d’un petit gran concert.