L’Escola de música participa a un Cantaxics multitudinari al Tàrraco Arena

Aquest diumenge dia 14 de maig vam estrenar el 14è Cantaxics, dins el marc del 30è aniversari de l’Associació Catalana d’Escoles de música (ACEM). Aquest any la cantata s’ha titulat “Marcel Contaire” i ha estat creada per Manel Justícia i musicada pel santvicentí Miquel Coll.

L’estrena de la cantata va ser a la Tàrraco Arena de la ciutat de Tarragona, on es van fer dues sessions d’un miler d’alumnes cadascuna. Els alumnes han estat provinents d’escoles de música de tot Catalunya, membres de l’ACEM.

Nens i nenes de l’Escola de música van poder escenificar aquesta cantata juntament amb d’altre alumnat de 3 a 9 anys de tot Catalunya.

La narració del conte va anar a compte del mateix Manel Justícia, el creador de tots els contes del Cantaxics. Els mil nens van ser acompanyats per música en directe de la mà d’un grup musical liderat per en Miquel Coll.

El mateix dia es va posar a la venda el conte en format llibre, il·lustrat per Cristina Zafra. Enguany les músiques del llibre han estat gravades pels alumnes més grans de la nostra escola. Quin honor!

Famílies i quitxalla van valorar molt positivament aquesta experiència, que esperem repetir en futures edicions.