Nadales al carrer amb els cors infantil i juvenil i la BrassBand

El dimarts passat, el dia 17 de desembre, va tenir lloc la Cantada de Nadales, organitzada per l’EMM de Sant Vicenç de Castellet i duta a terme a la plaça de l’Ajuntament del nostre municipi.

Gràcies a la immensa participació del públic, l’ambient que es va crear a la plaça,va ser màgic, nadalenc. Les santvicentines i els santvicentins van omplir la plaça de gom a gom, tot cantant les cançons nadalenques  amb les corals que hi van participar.

La BrassBand va obrir aquest concert amb els temes de nadal i moderns d’avui dia. Tot seguit van cantar les corals, primer la coral infantil formada pels alumnes de P3, P4 i P5 i a continuació la coral d’alumnes d’Educació Primària i l’ESO.

Entre el públic, va destacar la gran presència de gent de totes les generacions, de nadons acompanyats pels pares fins a avis i àvies que cada any tenen aquesta cita nadalenca amb formacions musicals diferents de l’Escola de Música.

Una hora i mitja d’intens concert, envoltats de centenars de gent i, a posteriori, premiats amb una xocolatada ben calenta, organitzada per l’AMPA de l’EMM, per combatre el fred, és una molt bona manera de donar l’entrada a les festes de Nadal i per acomiadar-se de l’any 2019.

Des de l’equip docent d’Escola Municipal de Música, volem agrair als alumnes, als pares i mares pel seu compromís amb l’escola i per gaudir junts d’aquests moments màgics. També volem agrair a l’Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet pel seu suport i agilitat a l’hora d’organitzar els esdeveniments com aquest. I, per descomptat, un fort agraïment a tota aquella gent que ve a veure’ns i fa que les places del nostre poble cobrin vida. Us desitgem molt bones festes i un feliç any 2020!